Rohan

Rohan :


 Lotr dünyasında favori krallığımdır neden mi sempatik buluyorum at ve savaş yönünden biz türklere benzetiyorum gerek buğday sarısı saçları olması gerek Rohirrim adı verilen atlı birliklerinin olması Saruman'a karşı verdikleri mücadele olsun bana çok sempatik geliyor biraz ayrıntılı düşününce Rohan'ın Lotr dünyasının olmazsa olmazı olduğunu anlayabildim önceleri oyunalarda Gondor'u,Mordor'u veya Arnor'u seçerdim sonra Third Age Total War indirdim ve oynamaya başladım tüm krallıkları deniyordum sıra Rohan'a geldi açtım hiç unutmam 750 rohirrim ile 1359 kişilik bir ork ordusunu katletmiştim ''Heroic Victory'' orklar kafasız kurtlu beyinleri var savaşı kazanma şansı nerdeyse eşitti zaten ama yinede Rohan bir başkadır beim için bu aralar Lotro adında online bir oyuna taktım ''Andarkan Of Rohan'' takma adı ile oynuyorum tam bir Rohan Bey'i gibi bir outfit yaptım Lone Lands'te geziyorum eğer Lotr dünyasını seviyorsanız Lotro'yu kesin oynamalısınız.



Coğrafyası :

At yetiştirmeye uygun  geniş bozkır ve kırlardan oluşur.Bu koşul orduyuda etkilemiştir Güneyinde Beyaz Dağlar , Kuzeyinde Fangorn , Doğusunda Miğferdibi ve İsengard bulunur




















Başkent Edoras :